Teknologi muligjør personaliserte kundereiser, noe som gir bedre kundeopplevelser og dermed vekst. Teknologitoget går fort, henger du ikke med?
Avtal kartleggingssamtale Utforsk kundereiserVi mener at selskapene som vil lykkes i morgen, er de som klarer å skape de beste kundeopplevelsene i dag. Opplevd verdi trumfer virkelig verdi og derfor handler det ikke om å ha det beste produktet eller tjenesten, men den beste kundeopplevelsen. Selskaper som Apple, Netflix, Uber og Amazon har virkelig sett verdien av dette.
Kundeopplevelsen handler om å forstå og tilfredsstille kundens behov, gjennom kundens komplette livsløp, fra markedsføring via salg, til leveranse og bruk. Målet er å skape en god og friksjonsfri kundeopplevelse hver eneste gang kunden har interaksjon med deg. Selv den minste form for friksjon eller negativ opplevelse som kunden har med deg, kan være nok til at du mister et salg, taper en fast kunde eller får en dårlig kundeomtale.
Begrepet «kundereisen» er den fullstendige livssyklusen før, under og etter et kjøp eller et kundeforhold og er et samlet helhetlig løp.
Vi hjelper deg med å designe prosessene for å opprettholde en god kundeopplevelse, gjennom hele kundereisen.
For å forstå hvordan vi skal forbedre kundereisen, må vi først kartlegge alle kontaktpunkt en kunde har med virksomheten din. Hvert kontaktpunkt representerer små kundereiser, som i sum leder til en helhetlig opplevelse av merkevaren din. Men, det viktigste er ikke å kartlegge prosessen, men snarere å forstå hvordan kundene dine opplever hvert steg. Vi starter derfor med å definere nå-situasjon gjennom å blant annet snakke med kundene dine, og ut i fra dette finner vi mulighetene som virkelig er verdifulle.
02Du kommer ikke langt med en fin tegning av hvordan kundereisen ser ut. Innsikt og forståelse av første fase er avgjørende. Når vi er sikre på at vi forstår kundene dine, legger vi en plan for å forbedre kundereisen. Dette handler om alt i fra teknologi som støttemiddel til interne rutiner og prosesser. Vi hjelper deg med alt.
03De beste kundeopplevelsene skapes over tid med data og kundeinnsikt i fokus. Det finnes mange måter å måle kundeopplevelse på, men den mest kjente er kanskje NPS. Basert på hvilke elementer av kundereisen vi skal forbedre, måles og testes ulike taktikker for å forbedre kundeopplevelsen.
Software (SaaS) og industri
Dualog ønsket seg en forutsigbar tilnærming til nye leads og samtidig etablere en posisjon som tankeleder.
350% økning i antall leads og 175% økning i organisk trafikk.
Software (SaaS)
I 2016 startet Proviso med inbound marketing. Etter ett år uten å være fornøyd med sin daværende samarbeidspartner, valgte de Techweb.
På ett år har vi tredoblet den organiske trafikken til nettsiden. I tillegg har vi jobbet med betalte kanaler og optimalisering av nettsiden. Dette har ført til en økning i nye leads på 365%.
![]()
Techweb are an incredibly efficient agency with great knowledge about HubSpot and programming. We were greeted by unusually friendly, service-minded and amazing people. They have extremely high knowledge, are professional and always deliver on what they promise. 10/10!
Daniel Gauslaa, Oslo Business Forum
Dine behov er unike. La oss begynne med en samtale for å diskutere dine behov, og for å finne ut hvordan vi best kan hjelpe deg. Book en tid rett i min kalender, eller benytt kontaktskjema/telefon for en hyggelig prat.
04. februar 2021, 12 min lesetid
25. januar 2021, 9 min lesetid
16. desember 2020, 3 min lesetid
12. oktober 2020, 13 min lesetid
01. oktober 2020, 9 min lesetid
01. september 2020, 7 min lesetid